Husam..Husam....Kenapa Demo Jadi Lagu Niiiihhhh....

Kenapa berlaku bias ???


Dilulus untuk paparan oleh AbuJihad

Aduan @ Luahan Oleh: konklusi

"

Assalamu' alaikum w.b.t

Dua hari lepas Dato' Paduka Husam Musa menulis di weblognya yg difahami orang sebagai teguran terhadap To' Guru Nik Abdul Aziz... Kita juga boleh merujuk blog-blog lain yg mengkritik Abdul ariff fahmi kononya menjadi penyebab nama buruk kpd TGNA, kerajaan kelantan dan PAS.


Beberapa persoalan saya ingin lontarkan kepada pembaca :

1. Kenapa baru sekarang Dato' Paduka baru bersuara???mana pergi suaranya waktu perlantikan???

2. Adakah ariff fahmi boleh menjadi CEO jika tidak dilantik oleh TGNA ??? kenapa Ariff Fahmi dipersalahkan ??? takut nak kritik TGNA terang2 @ ada agenda disebalik itu ???

3. Bayangkan yg berada di tempat TGNA itu adalah TG. Presiden @ Tim. Pres,apa agaknya yg akan dibuat/diulas oleh bloger2 jahat (bloger yg baik/adil x termasuk)???

Akhir sekali ingin meninggalkan pembaca dengan sepotong ayat

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ كُونُواْ قَوَّامِينَ لِلّهِ شُهَدَاء بِالْقِسْطِ وَلاَ يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلاَّ تَعْدِلُواْ اعْدِلُواْ هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ خَبِيرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ المائدة آية(8)

[5:8] Hai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Husam..Husam....Kenapa Demo Jadi Lagu Niiiihhhh...."

Post a Comment